FANDOM

V3, er fotball-laget formely known as ; V2-orginalbesetning.

Som V2, skulle laget revolusjonere verden, med tidenes hurtigste sammenhengende opprykksperiode. Jan Henrik Børslid var markant trener,og klatringen fra 7. div. lot ikke vente på seg. De etterhvert så aldrende spillerne måtte innse at slaget var tapt, da de i 5. div. oppdaget at det var mange "reisekamper". Reisingen gikk ut over oppmøte, og plassen i divisjonen ble gitt vekk til daværende V3. Disse holder fremdeles koken i 5. div., seks år etter, som V2.

"Nye V3" startet opp igjen i 2008 som 7-er lag i 1. divisjon. Ambisjonene om opprykk var lagt på hyllen. Sosial-moro var fanen som ble fulgt. Det gikk trått det første året. Elendig oppmøte og skadeproblemer var gjengangere. Bl.a. ble lagleder dette året, Eystein W. Thue, skadet og fikk ødelagt sin videre fotballfremtid med en kneskade.

Det var sågar så elendig at mange av treningene ble gjennomført med tre-fire spillere. Billen ,Sjefen ,Proppen ,og tidvis Dr. Allan, var de som stilte regelmessig. Rekordtapet 24-0 mot Fotballklubben Digg er symptomatisk for denne sesongen. Plassering: 8. plass av 10 . Årets spiller : Billen, med Proppen som runner-up.

I 2009 ble det krevd forbedringer i forhold til oppmøte. Billen ble tilbudt rollen som lagleder, og SMS-komunikasjon ble innført. Med seier i første kamp, ble humøret ført til topps. Fortsatt manglet det mye resultatmessig, men holdningen til oppmøte var kraftig forbederet. 12-8 vant Digg på det meste dette året. Plassering: 10. plass av 11. Årets spiller : Billen, med Dannaen som runner-up.

I 2010 har V3 tatt steget opp til de store. Det blir kjempet om tetplassering, halveis i sesongen. Festivalen 5071 - alle til Loddefjord blir hovedsponsor på spilletrøyen dette året. Digg blir slått sensasjonelt 9-3 i vårmøtet mellom de to rivalene.

Tilfeldig wiki