FANDOM

Loddefjord-orginal som vanker rundt på Esso nattestider. Kjører stil med samme dressen hver natt. Ryktet skal ha det til at han har en gal kjerring hjemme som ikke slipper han inn om natten. Dette siden hun jobbet om dagen, derfor måtte Kurten ut når hun var hjemme for å sove om natten. Hender han hjelper til på Essoen og får som regel til gjengjeld en gratis pølse eller to. I tillegg sies det at han spiser hva som helst, når som helst. Var observert med skjold, sverd og rustninger engang på 90-tallet utenfor blokken ved Vadmyrveien 9, der han fortsatt bor. Det hender at du ser Kurten oppe på parkeringsplassen på Senteret, på jakt etter gamle jubber i askebegerne utenfor dørene på 2. og 3. plan. Det er også verdt å få med seg at på 90-tallet en gang var det forferdelig lekkasje i noen leiligheter i blokken hvor Kurten bor. For da hadde Kurten tydeligvis storrengjøring og hadde satt igang med høytrykkspyling INNVENDIG i leiligheten. Klager kom da fra fire etasjer under hvor det kom vann inn. Er også kjent som "Kamelen" - av ukjente grunner.

Tilfeldig wiki